تکست و ترجمه آهنگ تم ورودی رندی اورتون
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : alejandro calvo       


I hear voices in my head
من صداهایی رو تو سرم میشنوم
They council me
اونا با من مشورت میکنن
They understand
اونا منو درک میکنن
They talk to me!
اونا با من حرف میزنن

You got your rules and your religion
تو قانون و مقررات خودتو داری
All designed to keep you safe
جوری برنامه ریزیشون میکنی تا از تو محافظت کنن
But when rules start getting broken
ولی وقتی شروع میشن و میشکنن
You start questioning your faith
اون موقع هست که تو از خودت سوال میپرسی

I have a voice that is my savior
ولی من صدایی رو دارم که از من محافظت میکنه
Hates to love and loves to hate
(به من میگه) از عشق متنفر باشم و عاشق نفرت باشم
I have the voice that has the knowledge
من صدایی رو دارم که فهم و شعور داره
And the power to rule your fate
و قدرت اینو داره که ذهن تو رو تسخیر کنه

I hear voices crying
(من)میشنوم که صدا ها دارن گریه میکنن
I see heroes dying
دارم میبینم قهرمانا میمیرن
I taste the blood that's drying
من خونی رو چشیدم که خشک شده بود!!
I feel the tension rising
حس مکنم که تنش داره بالا میگیره

All the lawyers are defenseless
همه ی وکیلا بی دفاعن
All the doctors are disease
همه ی دکترا مریض،
And the preachers all are sinners
همه ی گناهکارن
And the police just take the grease
پلیس هم فقط داره گریس رو بررسی میکنه
All you judges you are guilty
همه ی شما قاضیا گناهکارین
All the bosses I will fire
همه ی رییس ها رو اخراج میکنم
All you bankers will have losses
شما بانکدارا هر چی دارین رو میبازین
And politicians are all liars
همه ی سیا*ست مدارا دروغگویین

I see darkness falling
میبینم که سیاهی داره میره
I hear voices calling
میشنوم که صداها منو صدا میزنن
I feel justice crawling
حس میکنم که عدالت داره از بین میره
I see faith has fallen
میبینم که ایمان داره از بین میره!



نظرات شما عزیزان:

ساعت14:57---13 شهريور 1396
nice work

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 18952
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->